czwartek, 13 grudnia 2012

Start do Świąt

Witajcie,

zaczynam przygotowania do Świąt, póki co postanowiłam przestawić mebelki. Na szczęście mój Narzeczony zapobiegawczo na wszystkich meblach podkleił nogi filcami, dzięki temu niczym lokomotywa, mozolnie i ciężko ale ruszam je z miejsca na inne miejsce... Jednak ozdoby świąteczne dopiero zamierzam wyciągnąć w sobotę. Dziś zdjęcia z nowego miejsca witrynki, której wnętrze też inaczej udekorowałam.
Witrynka dawniej stała w kuchni teraz zagościła w naszym salonie.
Pozdrawiam ciepło dziś u mnie piękny słoneczny aczkolwiek mroźny dzień...


















2 komentarze:

  1. witrynka cudowna :):):)
    Upatrzyłam sobie bardzo podobną, jednak niższą z tego jak patrzę na zdjęcia i na dole ma 4 szuflady (chodzę koło niej i chodzę i myślę czy to właśnie to ). Chcę ją ustawić na ścianie między kuchnią a jadalnią i trzymać w niej talerze, filiżanki......
    Wygląda uroczo u Ciebie :) W Twoim wnętrzu wygląda obłędnie......
    Pięknie tam się wpasowała. W pobliżu stołu...
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe jakbyś pojeździła meblami u mnie :) Sama nie mam pomysłu na zmianę :)

    OdpowiedzUsuń