sobota, 20 października 2012

Sobotni leniwy poranek...Czyżby?

Sobota w naszym domu tylko z pozoru wygląda na leniwą, gdzie absolutnie można oddać się chwili...i w piżamie popijać łyk ulubinej kawy czy dzierżyć w dłoni kubek ciepłego kakao. Hmm niestety mój ciepły trunek powoli się kończy a przede mną " test białej rękawiczki" swoją drogą wiele osób komentuje negatywnie ten telewizyjny program...ale czy czasem nie z zazdrości? Oczywiście uważam, że przesada we wszytskim bywa nieznośna jednak chyba też stoję na straży ładu i porządku bo bez tego życie rzeczywiście staje się chaotyczne a z pewnością mniej przytulne....bo jak się relaksować czy delektować wolnym czasem kiedy promienie wpadającego słońca nielitościwie wskazują miejsca gdzie kłębi się kurz...? Zatem być może nie chcę być Perfekcyjną Panią Domu...ale jednak Panią Domu....Wczoraj zakupiłąm nowe zasłoneczki do kuchni...w nienachalną krateczkę dodatkowo zakupiłam piękne, ręcznie wykonane tasiemki w stylu retro od Pani Roksany ( jeden z moich ulubionych blogów) i to natchnęło mnie do mycia okien i porządków...Może i banalnie...ale zapach posprzątanego domu i panujący ład i porządek na koniec tej soboty z pewnością sprawi, że popołudniowa herbatka będzie smakowała o niebo lepiej. Czyli czasami te najprostrze rzeczy mogą przyczynić się do poprawy nastroju ale przede wszytskim wystroju naszego domu... Mnie dekorowanie dostarcza niebywałej radości i jest moją pasją. Słowo pasja w każdym języku brzmi intrygująco i zmysłowo....i nic tak nie uskrzydla jak właśnie oddawanie się temu co nam daje to wyjątkowe i bezcenne uczucie. Zauważyłam, że szczęście jest w najprostrzych rzeczach i czynnościach a my wciąż gonimy i biegniemy a może właśnie Dom jest tym miejscem gdzie czas się zatrzymuje...więc budujmy ten nasz stały ląd...ostoję i te złe uczucia zostawmy za drzwiami bo choć często nie zdajemy sobie sprawy to najcenniejsze jest to co zamknięte pod powiekami a tam mieszka miłość. Pomóżmy jej rozsiąść się wygodnie w "fotelu"... Życzę udanej soboty a ja zabieram się za porządki i nowe aranżacje...
Poniżej kilka pstryków.

                                 Zawieszka od Pani Roksany www.retrofeelings.blogspot.com
                                   




Kuchenne okno na świat


Pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz