wtorek, 1 stycznia 2013

Rok Węża rok zmian...

Witam Kochani w Nowym Roku 2013,

w roku Węża, roku cierpliwości i otwartości  na potrzeby innych, roku "wysiadywania jaj" i zrzucania starej skóry...roku szans i mądrości roku nowego życia tak w dacie 13 oznacza coś co będzie się zaczynało będzie pierwsze...

można wierzyć bądź nie ale osobiście odczuwam nadchodzące zmiany...nową energię i jakąś magiczną moc.... u nas takie zmiany się rozpoczęły..wszystko będzie "takie nowe i takie pierwsze..."

Czekam na nowe z niecierpliwością i z nutką ekscytacji... Trzymajcie kciuki mam nadzieję, że niebawem się pochwalę zmianami...


A póki co kilka zdjęć ze świąt i mój świąteczny prezent od Mikołaja...

 Wszystkiego najlepszego Kochani w Nowym Roku!

















5 komentarzy:

  1. Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku!!!
    Jaka ładna klateczka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmm no bardzo ciekawe co to za zmiany ;) Trzymam kciuki. Wiesz, że ten rok "cierpliwości" to coś dla mnie, brakuje mi jej baaardzo i ciągle o nią proszę ... A "otwartości na potrzeby innych" to można byłoby życzyć większości naszej populacji. Zauważyłyście, że ludzie myślą tylko o sobie? Ile byłoby lepiej, gdyby ludzie również myśleli o innych, mieli w sobie choć nutkę empatii ... Wszystkiego Najlepszego w Nowym Roku!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne zdjęcia :)
    życzę Ci spełnienia marzeń w 2013 roku.
    Ciekawa jestem zmian u Ciebie?
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekam na nowości :) Nie mogę się napatrzyć na Twoje piękne dekoracje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja wierze i bardzo potrzebuje zmian..... mam nadzieje ze bedzie to dobry rok Aniu :)) dla nas :))

    OdpowiedzUsuń