piątek, 26 czerwca 2015

Office

Oficjalnie nie mam biura;) ale mam stół i komputer i kilka szpargałów;) Ostatnio dużo czasu zajmuje mi praca w domowym zaciszu...Moje biuro to mój laptop:) Najczęściej pracuję przy domowym okrągłym stole:). Przecież tyle ważnych rzeczy działo się przy okrągłym stole, że i ten mój musiał stać się  "ważny":) Został nieco przesunięty na środek, ponadto lekko go zmodyfikowałam przy użyciu m.in. skórzanego paska. Teraz mój stół nabrał nieco charakteru. Oczywiście biurka do pracy są najlepszym rozwiązaniem ale niestety nie mam na nie miejsca. Muszę mieć stół wielozadaniowy. Przy nim jemy, przy nim pracuję on dźwiga moje szpargały i pierdółki. Dziś powstał kącik do pracy.
Zaraz zaczynam buszować w sieci w poszukiwaniu fajnych ołówków, czy artykułów biurowych. A może znajdę ciekawy druciany kosz?
Macie jakieś ciekawe miejsca gdzie takie dodatki można kupić?

Z pozdrowieniami i życzeniami miłego weekendu:)

P.S. Dla tych co nie zapisali się na candy małe przypomnienie- do wygrania doniczki na zioła w
stylu skandynawski:)








5 komentarzy:

  1. Ale odmieniłaś ten stół! :)))) Fajny teraz jest, niepowtarzalny :) Ja też nie mam biurka ale wszystkie ważne rzeczy robię przy stole, to takie moje prywatne centrum dowodzenia!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:) Czasami drobna zmiana a cieszy:) Gdybś widziała minę Pani w sklepie jak się gapiłam kilka minut w pasek;) A ja obmyślałam plan;) Pasek leżał długie miesiące w szafie, aż do dziś. Dziś mnie olśniło hahah;)

      Usuń
  2. U Ciebie wszystko wygląda stylowo... :) Nawet małe domowe biuro zachwyca.

    OdpowiedzUsuń
  3. Stworzyłaś sobie piękne miejsce do pracy. Wygląda naprawdę świetnie,a te cudne, wygodne krzesła aż zapraszają :)
    Pozdrawiam serdecznie, Agness:)

    OdpowiedzUsuń