środa, 25 czerwca 2014

Drewniana szpulka i lampiony

Ufff dziś chwila relaksu i mogłam zrobić kilka zdjęć, ostatnio trochę pozmieniałam choć nadal podkreślam, że w małym mieszkaniu trudno przestawiać meble ale i tu się udało. Narożnik z Ikeii ma bowiem możliwość zamiany bocznej części i teraz narożnik swoje miejsce znalazł pod oknem i ta część a 'la szezlong zachodzi na ścianę z oknem. Zawsze coś nowego. Ostatnio upolowałam bardzo starą książkę oraz szpulkę od razu wymyśliłam nową aranżację:) Mała rzecz a cieszy. Oj dzisiejszy relaks był mi bardzo potrzebny a nic tak mnie nie relaksuje jak krzątanie się w piżamie, kawa i nowe aranżacje. I jeszcze kojące działanie suszącej się lawendy...Tak to jest to! Ściskam gorąco.














8 komentarzy:

  1. Też uwielbiam krzątać się po domu z rana w piżamie, jest to dla mnie najprzyjemniejszy czas:) Piękne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudna aranżacja :) Ja również lubię przestawiać i układać różne rzeczy w mieszkaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę krzątania się rano w piżamie .
    Aranżacja jak najbardziej w moim klimacie i dostrzegłam piękną komodę :)

    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  4. piekne te lampiony!

    klochana mam inne pytanie. gdzie jest ten sklep z krzeslami??
    Ja bylam dzis tam gdzie te budynki z czerwonej cegly ale outlet nie widzaialm..daj mi znac

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. biegalam tam , ale nic nie widzialam

      Usuń
    2. Aniu,
      jeśli dobrze pamiętam ul. Dąbrowskiego 6 w wiadomości wyślę Ci numer telefonu tam.
      Qrcze jestem ostatnio tak zalatana, że nie byłam na starówce w żadnym sklepie, widziałam na blogu, że kupiłaś cudowności na Szewskiej:) W TK Maxx nic już nie było:( czekam na dostawy:) Miłego Dnia

      Usuń
    3. W TK bylam wczoraj i dzis, ale pustki. Do domu nie bylo nic ciekawego
      Pasek kupilam i odzywke do wlosow

      Usuń
  5. pięknie u Ciebie a lawendę również uwielbiam...

    OdpowiedzUsuń